loading...
وبلاگ شخصی آریا. ا. صلاحی
آریا صلاحی بازدید : 30 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (2)

 

خیلی شرایط رو عوض کردم

امّا تو مثل قبل بی رحمی

از بس همیشه پشت تو بودم

فرقم رو با سایه َت نمی فهمی

 

 چون روز اوّل اشتبا کردم

آخر یه روزی میدمت از دَس

خیلی بهت بیخود بها دادم

بدعادتت کردم، همین و بس...

 

.: آریا - از ترانه "اجباری" :.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عباس در تاریخ 1392/12/01 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

(Edited)
درک میکنم.


این نظر توسط nafise_zare در تاریخ 1392/11/30 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

دلیل می خوام ک بی رحم نباشم...زمانی نگران کسی بودم ک میگفت عاشقمه... الان ک خودش میگه دیگه عاشق نیس،میگه عشقش از بین رفته...الان دیگه همون نگرانی رو هم براش ندارم،هیچوقت چیزی نگفت، از لحظه ای ک خودم گمان بردم عاشقمه هم چیزی جز شکوه و شکایت ندیدم ،چیزی جز وصف بدی های خودم نشنیدم،کاری جز حرف و بی اعتنایی ندیدم! انتظار دل رحمی از کسی ک از اول یه معشوقه ی سنگدل دیده میشده انتظار بی جاییه! دلخورم ازش... مث شما سلاحی داره بنام قلم ک من ندارم ،اگه مرده یه بار بیاد جلو ب زبون خودم حرف بزنیم ببینم من طلبکارم یا اون؟کسی ک من بیخود ب فکرش بودم،نگرانش بودمو احساسش برام مهم بود! این حرف حسابه نه این شعر! شعرتونو قبول ندارم لااقل واسه من صدق نمیکنه! چرا همیشه شاعرا می نالن؟همه رو با حرف خودشون همرا می کنن و ممکنه حرفشون حرف نباشه!?
پاسخ : همه ی شعر ها و همه ی حرف ها همیشه برای همه صدق نمیکنه.
این شعر رو شاید فقط کسی درک کنه که این حالت رو تجربه کرده باشه یا در اطرافش دیده باشه

ممنون از همراهیتون/ شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخت است سرنوشت خود را مشخص کردن در دنیایی که سرنوشتش مشخص نیست... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویسایت رسمی: www.aria-salahi.ir
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 175
  • بازدید کلی : 30,931
  • کدهای اختصاصی
    Instagram