loading...
وبلاگ شخصی آریا. ا. صلاحی
آریا صلاحی بازدید : 250 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (6)

 

لاف یکرنگی

بستن دل به تو با آن دل سنگین، مرض است

کندن دل ز تو با گیسوی مشکین مرض است

به تو خو کرده ام و سخت تو را معتادم

ترک این عادت دیرینه ی شیرین مرض است

گرچه آیین من عشق است، ولی میدانم

دم به دم معصیت و توبه ی در دین، مرض است

راه را رفته ای و باز نمی گردی، پس

گریه در راه تو با دیده ی خونین مرض است

مرض این است، ولی نیز بدان ای زیبا

کشتن عاشق دیوانه ی مسکین، مرض است

عذر بد تر ز گناه است گر عاشق شده ای

این که از یاد بری عاشق دیرین، مرض است

آریا هیچ، ولی ماه من این را تو بدان

لاف یکرنگی تو با رخ رنگین، مرض است

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پسر بارانی در تاریخ 1393/04/26 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

کارتون محشره،
خیلی به دل نشست
قلمتان توانا
یا علی

این نظر توسط شیرین!!! در تاریخ 1391/09/02 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

همیشه اشتباه فکر می کردم ! آدم ها قد خودشانند ، نه قد تصورات من !!!

این نظر توسط شیرین!!! در تاریخ 1391/09/02 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

ساعت از نیمه شب گذشته بود و من به این می اندیشیدم : " اگر کاری که عشق با تو کرد، با من می کرد ، چند روز دوام می آوردم ؟! " خیال باطل.... بگو دست و پایت را به تخت ببندند ! "باید" این به قول خودت " عشق " را ترک کنی !!!

این نظر توسط شیرین!!! در تاریخ 1391/09/02 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

دوستت دارم هایت را باور نمیکنم ! . درست مثل امضاهای آخر نامه هایت ؛ که می گویی خون است ، ولی طعم آب انار می دهد!!!

این نظر توسط شیرین!!! در تاریخ 1391/09/02 و 10:08 دقیقه ارسال شده است

لاف عاشقی ... آن گاه که ...ضربه های تیشه ی زندگی را بر ریشه ی آرزوهایت حس می کنی ؛ به خاطر بیاور که ... زیبایی شهاب ها ، از شکستن قلب ستارگان است!!!

این نظر توسط هادی حیدری در تاریخ 1391/09/02 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا ابراهیم از لطفت متشکرم .شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخت است سرنوشت خود را مشخص کردن در دنیایی که سرنوشتش مشخص نیست... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویسایت رسمی: www.aria-salahi.ir
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 30,786
  • کدهای اختصاصی
    Instagram