loading...
وبلاگ شخصی آریا. ا. صلاحی

شما

آریا صلاحی بازدید : 19 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

«یادش همه جا هست، خودش نوش شما

ای ننگ بر او، مرگ بر آغوش شما»

 

عطری که به شوق، هدیه ام بود به او

امروز شده عقده ی تن پوش شما

 

خوشبختی او خواسته ام بود، امّا

اکنون غم این خواسته بر دوش شما

 

حالا من و فریاد که؛ او آدم نیست

در پاسخ من، خنده ی خاموش شما

 

لعنت به من و سادگی بی حدّم

نفرین به شما و ذهن مغشوش شما

 

در حال من، آینده ی خود پیدا نیست؟

یا ناله ی من کم است، یا هوش شما...

 

 

با دوز و کلک، دست گرفتید از من

این واقعه یادم و فراموشِ شما... 

....

 | آ. صلاحی |

(بیت نخست؛ تضمینی از علیرضا آذر)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخت است سرنوشت خود را مشخص کردن در دنیایی که سرنوشتش مشخص نیست... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویسایت رسمی: www.aria-salahi.ir
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 30,880
  • کدهای اختصاصی
    Instagram