loading...
وبلاگ شخصی آریا. ا. صلاحی
آریا صلاحی بازدید : 20 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (1)

 

شاید این شعر آخرم باشد

 

زندگی با زمین زدن هایش / بر در حجله، گربه ام را کُشت

بعد از آن، هر سلام و لبخندی / خنجری شد که می زدند از پشت

 

دشمنانم به دوست می مانند / دوستانم به مُردنم راضی

وَ تو که با من و همین اوضاع / گفته بودی همیشه می سازی

 

محو زیبای صورتت بودم / در خیالی که «عشق» تابیده ست

غرق نادانی ام، نمی دیدم / نورِ ماه «انعکاس» خورشید است

 

از زمین، از زمان، بریدم تا... / مرد راه رسیدنت باشم

پل شدم تا به مقصدت برسی / قول دادم زِ هم نمی پاشم

 

قلعه ام لخت بود و بی لشکر / در سرم شور پادشاهی بود

در نهایت، علیه من شورید / سرنوشتی که اشتباهی بود

 

قصّه ات را رها کن ای شهزاد! / کینه از سینه ام نیفتاده ست

وعده ات هم دروغ بود انگار / این شب یک هزار و هفتاد است

 

این شب یک هزار و هفتاد است / آخرش را بگو، خلاصم کن

یا اگر ممکن است با بوسه / جای این قصّه، بی حواسم کن

 

شاهدخت دژ بلند غرور / آمدم! کو طناب گیسویت؟

آمدم، دیدمت که خواباندی / اژدها را کنار پهلویت

 

آمدم راه بی تو را، دیدم: / دیگری گرم گفت و گویت بود

پل شدم تا به مقصدت برسی / مقصدت؛ مرد آرزویت بود

 

کار من؛ ماندن و زمین خوردن / کار تو؛ پس کشیدن و رفتن

می خورَد بد به هم در این احوال / حالم از شعر و شاعری، از من

 

قصّه ات را رها کن ای شهزاد / گم شو از قلعه ام، خلاصم کن

من خیانت نمی پذیرم، آووخ... / نحوه ی دیگری قصاصم کن

 

دوستم مرد آرزویت بود؟؟ / دشمن اژدها-سَرم...؟  باشد

شاید این آخرین شب «درد» است / شاید این شعر آخرم باشد...

 

 

.............

هزار و هفناد شب / آریا

 

 -

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/07/01 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

واقعاًبسیار زیباست خصوصاً آخرش


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخت است سرنوشت خود را مشخص کردن در دنیایی که سرنوشتش مشخص نیست... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویسایت رسمی: www.aria-salahi.ir
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 30,810
  • کدهای اختصاصی
    Instagram