loading...
وبلاگ شخصی آریا. ا. صلاحی
آریا صلاحی بازدید : 24 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (3)

 

سلام. وقت بخیر

خواستم یه عذرخواهی کنم از دوستان و خانواده ی عزیزم بخاطر ماه های اخیر

خواهش میکنم ببخشین اگه کمتر هم حضوری و هم فکری کنارتون بودم، و در مواردی اصلاً نبودم!

اگه کمتر خبرتون رو گرفتم...

اگه نشد جواب پیام هایی که می دادین رو درست و حسابی بدم...

و خلاصه شرمنده ام بخاطر همه ی کوتاهی ها...

 

راستش این مدّت سخت مشغول و درگیر کارهایی بودم که انشالله نتایجش

رو یکی یکی طی چند ماه آینده می بینین و می شنوین و می خونین...  :)

امیدوارم ازم دلخور نباشین.

حس میکنم به یه استراحت فکری-جسمی خیــــــلی طولانی نیاز دارم...   :(

کوچیک همه شما/  

ا.صلاحی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی باقرزاده در تاریخ 1392/08/01 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

درووووووووووود...........شکلکشکلکشکلک
خسته نباشی ابراهیم جانشکلکشکلک
پاسخ : خیلی خیلی ممنون علی جان
شکلک

این نظر توسط مصطفی میرزایی در تاریخ 1392/08/01 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

سلام پسر دایی امیدوارم موفق باشی....
پاسخ : سلام
پسر عمّه
سپاس... همچنین/ شکلک

این نظر توسط ahmad در تاریخ 1392/07/29 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

salam
chera ketab khatkhatihaye modern link downloadesh nis
khastam begiramesh nabood
majnoone maham hamintor
!!!
پاسخ : سلام.
لینک های دانلود مربوط به خیلی وقت پیش هستن. احتمالا حذف شدن.
بزودی لینک های جدید جایگزین میشن/

خیلی ممنون از توجهتون شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخت است سرنوشت خود را مشخص کردن در دنیایی که سرنوشتش مشخص نیست... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویسایت رسمی: www.aria-salahi.ir
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 206
  • بازدید کلی : 30,962
  • کدهای اختصاصی
    Instagram