loading...
وبلاگ شخصی آریا. ا. صلاحی
آریا صلاحی بازدید : 70 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (1)

 

«انکار»

 

تمام زندگیم بوی «نفت» را دارد

و بالشم که ببین از «دلار» پرشده است!

به هر کسی که بخواهد، نمیدهم «مدرک»

و شهر من از «شغل» و کار؛ پر شده است

 

تمام خانه پر از اعتقاد و «ایمان» است

بهای تکّه ی نانی کجا مگر جان است؟

به کوچه میروم و کوچه نیز خوشحال است

به شهر میروم و مرغ نیز؛ «ارزان» است!

 

تهاجمی نه، فریبی نه، اشتباهی نه!

و اختلاص و توافق، و احتکاری نه

خودم برای خودم در تلاشم و جنبش

که گوشه ای بنشینم، و انتظاری؛ نه!

 

بنای کهنه ی فرهنگ و عشق، ویران نیست

و هیچ حادثه ای نیست حذف، در «تقویم»

زبان خالیم از واژه های بیگانه

و اعتقاد خودم را نمیکنم؛ تقدیم

 

پرم ز شور جوانی، پرم ز «استقلال»

مداد و دفتر دستان من که «چینی» نیست!

خودم زمین بهشتم، سرم پر از عرفان

و عشق و معرفت مردمم؛ زمینی نیست

 

نژاد برترم و از دروغ؛ بیزارم

بخواب؛ پیر خرابات عشق، بیدارم

منم که شاعر شهرم، و «شهر» شعر من است

تمام شهر خراب است و من در انکارم...!

 

(آریا.ا.ص زمستان 1391)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/01/07 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

سلام ابراهیم جان ماشاالله هر روز بهتر از دیروزی و واقعا که لایقی . اگه امکان داره یه کاری کن مثل سایت فخراباد 89 قسمت نظر ها رو ما هم بشه ببینیم . عیدت مبارک شکلک
پاسخ : سلام و درود به شما. نظرات تایید شده برای هر مطلب، در ادامه ی آن به نمایش گذاشته میشود که با کلیک روی «نظرات» در کادر پایین هر پست قابل مشاهده است.
با سپاس از بازدید شما. پوریا پارسا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخت است سرنوشت خود را مشخص کردن در دنیایی که سرنوشتش مشخص نیست... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویسایت رسمی: www.aria-salahi.ir
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 30,889
  • کدهای اختصاصی
    Instagram