loading...
وبلاگ شخصی آریا. ا. صلاحی
آریا صلاحی بازدید : 59 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (4)

 

 

دوستت دارم، همینطوری، بدون منّتی!

دوستم داری، همینطوری، بدون علّتی

 

من ازاینکه دورم از تو، اینقَدَر بی طاقتم

تو از اینکه ترک کردی خانه را، بی طاقتی

 

ما دوتا دیوانه و مجنون، نه هردو عاشقیم!

اخم کردی،شاید از تعبیر من ناراحتی؟

 

جمع مشتاقان تو صف بسته پشت پنجره

تا بیایم زودتر، هی میکنم بی نوبتی!

 

تا تو هم رسوا شوی بین جماعت، مثل من

کوششی، اقدام، سعیی، یا تلاش و همّتی

 

حرف هایت را بگو بامن، اگر چیزی شده

یا صبوری کن نگو! هرطور اصلاً راحتی

 

تو بخواهی یا نخواهی، مثل من عاشق شدی!

دوستم داری و می دانند در هر صورتی... .

...........................

(آریا - تیرماه 92)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shakibaa در تاریخ 1392/05/04 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

kheyli ghashangeee

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/04/22 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

سپاس از تائیدت ابی جونشکلک

این نظر توسط lio در تاریخ 1392/04/21 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

سفارش تنظیم حرفه ای با ساز زنده و دیگر اقلام موسیقی روز + آهنگسازی + شعر و ملودی و ماکت؟

جهت دانلود نمونه کار حرفه آدرس زیر را سرچ کنید

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=cee731d28fe39c85abc540ed6f0c3667

جهت سفارش هر نوع آهنگسازی و تنظیم با ساز زنده حرفه ای + شعر و ملودی حرفه ای با شماره 09371676501 "میلاد" تماس بگیرید
با قیمت استثنایی.

این نظر توسط رسول پورمحمد در تاریخ 1392/04/19 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

اریا خیلی خوبه یه سری هم به وبلاگ ما زده باش


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخت است سرنوشت خود را مشخص کردن در دنیایی که سرنوشتش مشخص نیست... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ویسایت رسمی: www.aria-salahi.ir
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 30,868
  • کدهای اختصاصی
    Instagram